INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Det er så gøy at så mange av dere følger med på bloggen min....
Hver dag kommer det noen og forteller at de har vært her inne og kikket, og det er utrolig morsomt!
Jeg startet denne bloggen like etter at Himlingen åpnet i april, og tenkte kanskje det kunne være gøy for spesielt interesserte kunder å følge med på hva som skjedde i butikken, samtidig som jeg kunne være litt kreativ og dele litt ideer og inspirasjon med dere!
Etter å ha snakket med mange av dere, tenkte jeg det hadde vært gøy å se hvor mange som virkelig ser innom meg, og laget derfor besøkstelleren nede på siden....
Nå runder den straks 1000 besøkende!
Kjempe stas!!
Jeg vil med dette ønske alle følgere av bloggen,
og alle mine kunder ei ordentlig
God helg!!

1 kommentar:

  1. Hei Linda...
    Ja, jeg er innom deg nesten hver dag. Koselig å følge med vettu. Også har dere masse flott på Himlingen...verdt å følge med!!

    God helg!!!!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)