INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Julestemning.....

Kjempe koselige julekuler fra Nordal.
Da det er litt størrelse på kulene, trenger man ikke nødvendigvis å henge de på treet, men kanskje i et vindu, eller på veggen sammen med litt granbar kanskje?
Mulighetene er mange, bare synd at jula er så kort....
Jeg må innrømme at jeg allerede har plukket frem noen av mine vakreste sølvkuler og lagt de fremme rundt omkring i stua. På denne måten kan jeg nyte synet av dem litt lenger, uten at stua skriker av jul riktig enda!
Ellers vil jeg med dette ønske dere alle ei god helg! ;)

1 kommentar:

  1. Hei Linda...
    Flotte kuler ja!!! Må vel innom Himlingen en dag og shoppe litt igjen..
    God helg til deg å!!!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)