INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Utålmodig...

Det verste jeg gjør er å vente...
Vente på våren, vente på nye varer!
Venting gjør meg rett og slett litt sprø!! :)
Jeg vet ikke om jeg kan kalles utålmodig heller(?), for gi meg en symaskin, tegneark eller strikkepinner, da jeg har all verdens tid og kan holde på i timesvis. Sett meg på en stol og be meg vente på noe, da går jeg nesten på veggen! Akkurat nå venter jeg på varer fra diverse interiørleverandører - og dette skulle selvfølgelig ha vært her for leeenge siden, hadde det vært opp til meg! ;)Masse varer er like rundt hjørnet, og forhåpentligvis kommer det både fra Nordal, Lisbeth Dahl og Lene Bjerre over helgen.
Gleder meg, og klarer nesten ikke å vente!!! *ler
Kanskje er det like greit at jeg tar helg om noen timer, så jeg får tenkt på noe annet i mellomtiden...

Håper alle har en fantastisk fredag!

3 kommentarer:

  1. Utålmodighet hørtes kjent ut:)) Våren lot plutselig vente på seg iallefall...snøfokk her i dag. MEN jeg trosset snøen og har satt påskeliljer på trappa:)
    Riktig god helg:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Påskeliljer på trappa høres ut som en super plan! Tror jeg må gjøre det samme for å få litt vårstemning... God helg! :)

    SvarSlett
  3. påskeliljer på trappa her å!! Hadde bestemt meg for det før snøen kom,så da ble det slik!!
    God helg;-)
    Heidi.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)