INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Hyttetur?

Drømmer om årets første hyttetur, og om hva som skal gjøres når vi kommer dit... Har ikke vært på hytta siden i fjorhøst, og jeg gleder meg vilt til våren og sommeren når vi skal tilbringe late dager der borte! Ikke minst gleder jeg meg til loppesesongen er i gang! :D

Tenkte jeg kunne komme med noen tips til vårfornyelse av hytta nå når sesongen er i gang igjen.. Nye parafinlamper fra Lisbeth Dahl. Finnes i to størrelser.
Disse er jo fine ute i hage også nå når kveldene blir lysere.
Har du forresten fått med deg at i kveld er det earth hour fra klokken 20.30 til 21.30? Det er en oppfordring til alle om å slukke alle lys i huset, som et klima tiltak i hele verden! ;)
Hva tenker du gjøre?
Fint for oss som er glad i stearinlys i allefall! :)Hva med et velkommenskilt til å henge på hyttedøra eller i yttergangen!?
Teksten er riktignok på engelsk, men fine likevell... ;)
Sammen med noen gule blomsteløker på trappa er det jo et fint stilleben!
Lysmansjett fra Lisbeth Dahl, med påskeegg i pastellfarger!?
Har du forresten sett de nye serviettene fra Sagen vintage?
Nydelige nostalgiske motiver, sarte gråfarger med rosa kontraster!
Utrolig fine og delikate, synes jeg.
Sammen med lysrosa kubbelys og lysestaker i f.eks. fattigmannsølv.....
Ser for meg hvordan jeg skulle pyntet bordet både hjemme og på hytta! :)

Vi har også fått inn koselige quilter fra IB Laursen, som er fine til å ha på f.eks sengen eller i sofaen, samt puter som matcher.
Selv synes jeg kurver gjør seg fint på hytta også, til pynt eller oppbevaring!
Vi har masse fint til både hus og hytte hvis man føler for å friske opp litt, og hjelper deg gjerne! :)

Med dette ønsker jeg alle sammen god helg,
og en knallfin påskeferie!


Det kommer nok et og annet innlegg her på bloggen i påsken også.
Klarer ikke holde meg unna så veldig lenge av gangen.. :)

1 kommentar:

  1. Du viser mye lekkert...og det blir en rissatur etter påske:))
    Skjønner du gleder deg til hyttetur, hyttelivet er jo godt da:)
    Nyt helga, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)