INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Kveldspuslerier

Har lenge tenkt på å teste ut noe nytt innen "håndarbeidsjangeren" da jeg liker å ha valgmuligheter! ;)
Denne gangen landet jeg på decoupage!
Det var kjempe lett, utrolig morsomt og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd dette tidligere!!! :) Alle har vi vel noen servietter liggende fra et bursdagsselskap eller lignende... Har sett flere steder der ute i blogglandia at folk lager sine egne påskeegg, så jeg slengte meg like gjerne med på samme bølge jeg også.
Hittil har jeg testet ut 3 forskjellige mønster, to ulike rosa blomstermotiv og et blått rosemotiv ala Spode's Blue Italian. "Spode" eggene mine skal jeg henge i mitt blå hjørne på kjøkkenet mens de rosa har jeg andre planer for. Du skal selvfølgelig få se når jeg er ferdig!! :)

Det fine med min nye hobby er at jeg trenger ikke store plassen for å holde på, ei heller utstyr. Alt som er enkelt og lettvint å holde på med, blir også oftere prioritert! ;)

Kanskje er det noen av mine kreative kunder/lesere som har drevet med decoupage en stund, så kom gjerne med tips til nye prosjekter!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)