INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Håper alle sammen koser seg på lørdagskvelden!! :)

Som min kjære bloggevenn "Mossan" har jeg trosset snøværet og satt påskeliljer på trappa til helgen. Riktignok var de helt nedsnødd etter knappe 20 minutter, men på dagen i dag smeltet sola snøen, og de gule blomstene lyste så pent midt oppi alt det hvite, og jeg ble med ett i strålende humør igjen... B-)
Selv om snøen fortsatt daler fra himmelen, er jo våren rett rundt hjørnet. En av mine favoritt vinteraktiviteter er å lage snøengler!!! ;)
Den absolutt beste tiden å gjøre det på, er nå på kvelden! Da kan man ligge i snøen en liten stund mens man kikker på stjernene!! Herlig!
Prøv det du også, er du heldig så ser du kanskje et stjerneskudd eller to.
Da kan man jo ønske seg VÅR! :)

Ha en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)