INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

PÅSKEFERIE!

Da er det sannelig ikke lenge til jeg tar påskeferie selv...

Som sagt så blir vi bare hjemme på fridagene våre, men vi har for all del ingen problemer med å finne på ting! Været sålangt virker lovende, og jeg håper isen smelter rundt husveggene, slik at jeg kan begynne med diverse prosjekter ute nå i påska. Ellers skal det brenne kontinuerlig oppe i bålplassen vår, og middagene skal inntas utendørs de neste dagene! Gleder meg! :)Selv om jeg tar påskefri, er butikken selvfølgelig åpen i morgen (onsdag) også.

På lørdag, selveste påskeaften, holder vi åpent igjen,
og da feirer vi 1 års dag her på Himlingen!! ;)


Da kan det lønne seg å ta turen innom for litt lett servering og masse gode tilbud!

Husk også vår lille konkurranse lenger nede på bloggen, hvor du kan vinne et vakkert smykke fra Lisbeth Dahl!!!

Håper alle nyter det fine været og noen deilige fridager denne uka... God påske alle sammen!!!

1 kommentar:

  1. Riktig god påske, kos dæ:)) Håper på mat utendørs vi også.
    HA flotte dager, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)