INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Mer inspirasjon....

Her kommer enda et inspirasjonsbilde fra meg.
Er jo aldri hjemme i dagslys lenger, og får dermed ikke tatt særlig mange bilder selv. Vet ikke helt hva jeg bruker tiden på for tiden, annet enn jobb selvfølgelig! ;)
I morgen derimot, skal jeg ta litt bilder i butikken....
Som nevnt tidliger holder vi på å planlegge garderobe.
Rommet er ganske stort, så å bruke alt til garderobe hadde kanskje vært litt mye... Eller fantastisk(?), alt etter hvem du spør! ;))
Uansett så har vi planlagt hjemmekontor i en del av rommet. Så for å få utnyttet hver eneste kvadratmeter, og ikke minst innredning og utseende, må dette planlegges nøye!
Praktisk, men fint, det er neimen ikke enkelt.
På et hjemmekontor må man jo ha plass til permer, bøker og papirer også. Ikke spesielt vakkert, men posthylla på bildet ga meg en idé.
Tror jeg må sette meg ned med skisseblokken! ;)

Ha en fin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Hjemekontor kan bli lekkert hvis man velger ensfargede permer!! Been there... Bestem dere for EN farge!!
    Klar for vår her nå....gikk på asfalt store deler av turen i dag, herlig:)
    Klemmings:)

    SvarSlett
  2. Du er superheldig som har noen som lager det du tegner! Regner meg det blir ett fint kontor slash garderobe! God helg Klakken !

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)