INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Deilig lørdag!

Fridagen i dag, ble akkurat så deilig som jeg hadde tenkt!
Til tross for stiv kuling, eller storm, som jeg selv velger å kalle det, har jeg vært ute lenge. Dagslyset og den friske luften var akkurat det jeg trengte, for å få ny energi og ikke minst røde roser i kinnene! ;)
Jeg har nevnt tidligere at jeg synes våren og snøsmeltingen er en spennende tid, da det alltid dukker opp ting og tang rundt hushjørnene, som enten ble glemt på høsten, eller som kanskje har kommet i løpet av vinteren. For eksempel hadde jeg helt glemt at jeg hadde denne meierikassen stående i hagen.... Lykken var stor i dag, da akkurat den dukket opp fra under snøen! :))
Hageslangen er igjen kommet til rette.
Det er også disse skiferhellene - som jeg og hadde glemt. Fantastisk! ;D
Ikke fullt like trivelig er det, når rotet dukker opp igjen. Men sånn er det bare, når man ikke "rekker" å rydde underveis i byggingen! ;)
Tenk, for bare en uke siden var det godt over en meter snø her!!
Rart hvor fort den forsvinner igjen.....
I tillegg til å få en god dose friskluft, har jeg også vært effektiv innendørs. Klesvasken er borte, gulvene vasket og loftet sånn noenlunde ryddig igjen. Herlig!
Ikveld har vi endelig begynt med taklistene i gjestehuset, dermed står maling på timeplanen for min del i morgen.
Sånn var ståa tidligere i dag.
Resultatet får dere se når det er helt ferdig!

Håper alle har hatt en fin lørdag - min har faktisk vært helt perfekt! :)

5 kommentarer:

  1. Ja, tininga har vært enorm!!! ikke rart det flommer over enkelte plasser!!
    Lørdag er sengetøyvaskedagen her, godt:))
    Herlig å se dere har fått gjort masse i gjestehuset!!!
    Nyt helga videre, klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  2. En sein nattehilsen til Linda og mr.T:)
    Ja det storme og blæs i dalen vår no,så hold godt på dyna i natt!;D
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Høres ut som om du har hatt en riktig så energisk dag Linda; så deilig;-)
    Jeg har endelig blitt sånn nogenlunde frisk, og omsider fått malt mitt kjøkkenbord!
    Og laget deilig tapas, som jeg har servert til mitt trivelige besøk ikveld!
    Godt å kjenne at man får litt energi igjen, så imorgen blir det mere maling!!
    Men først ,natta;))
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelig å kjenne seg frisk i kinnene:) Det er jo egentlig godt å holde på ute, men syntes det var litt for guffent....haggel og vind:)
    Gleder meg virkelig til å se gjestehuset ferdig...kommer til å bli fint.
    Ja ikke sant...alt man "glemte" dukker opp igjen når snøen forvinner..
    Ha en fin uke! Klemmer fra Katharina

    SvarSlett
  5. ÅÅH ,så fine bider!Flink du ,Linda!:-)Klæm

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)