INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

VINNEREN!

Hei igjen alle sammen!! :)

Håper dere har hatt en knallfin påskeferie med familie og venner, det har i hvertfall jeg... Er faktisk litt usikker på om jeg noen gang har spist så masse pølse og kvikk lunch som jeg har gjort de siste dagene! :) Om det er bra vil vel kanskje vise seg i tiden som kommer. *tihi*

Må bare beklage at dette innlegget kommer mye senere enn først annonsert, men jeg har vært helt uten internett hjemme de siste dagene. Tro det eller ei, men vi har ikke bredbånd hjemme på gården. Dere trodde kanskje dette var en selvfølge i 2010, men nei. Bor man litt utenfor allfarvei er visst ikke dette noe man får sånn helt uten videre! Men men det har jo gått ganske bra med mobilt bredbånd de siste årene også, til tross for
veldig lav hastighet.... ;)Uansett så har jeg nå trukket vinneren av smykket fra Lisbeth Dahl.....

Den heldige ble en av mine koselige kunder, den alltid blide Lillian!!!! Gratulerer så masse! :)

Regner med at det er ikke lenge til jeg ser deg løpe forbi her igjen, så da får du ta turen innom og hente pakken som venter på deg.... ;)

4 kommentarer:

  1. Grattis til vinneren:)
    Ja, man trenger sikkert ikke være på hyttetur for å stappe i seg for mye:))
    Tregt mobilt bredbånd sliter vi også med men på hytta vel og merke. Håper du får en ny løsning etter hvert.
    Godt å komme hjem igjen, selv om påska var toppers:)
    Ha en flott dag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Lillian!! ;-))
    Ha en fin dag på jobb Linda!
    Heidi;)

    SvarSlett
  3. Hei hei hei.......
    Her er den heldige vinneren!!!!
    1000 <3 takk for et nyyydelig smykke!!!! Ble såååå glad idag dag jeg var innom Himlingen, og søte Linda fortalte jeg hadde vunnet. Det blir fint å smykke seg med det flotte smykket ja!!!!
    STOR klem!!:))))

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)