INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Utpakking pågår!

Som jeg har sagt tidligere er det ganske typisk at alt skjer på en gang!

Etter å ha pakket opp varene og fått koblet opp en av de nye lysekronene fra Lene Bjerre klarte jeg selvfølgelig å ødelegge prismaskinen min... Jeg satte meg på nettet for å se etter en ny, og plutselig så kommer den snille trailersjåføren tilbake, med en palle pakket med masse varer fra House doctor også.... ;) Så her står jeg å pakker ut, sorterer plast, presser papp, og skriver alle prislappene for hånd!! Haha! Ganske typisk... ;)
Håper å bli ferdig i løpet av dagen i dag, slik at jeg får tatt litt bilder av alle nyhetene og lagt ut på bloggen!
Noe av det som kom fra HD er også varer vi har hatt tidligere, men det meste er nyheter og mye har jeg bestilt over nett, så det er super spennende å pakke ut også. Det blir noen Oi, Å guuud og Sååå fiiin i løpet av dagen! :)
Tror jeg har ca 10 store pappesker igjen nå, men i hver store eske ligger det mellom 12 og 24 små pappesker, så det blir noen runder innen jeg er ferdig enda!
I disse eskene ligger noe jeg har ventet på en stund. Et nytt servise som minner fælt om de små "kaffekoppene" vi hadde som barn...
Du vet de vi brukte når vi hadde teselskap med alle dukkene..? :)
Jeg har tatt vare på mitt lille teservise fra da jeg lekte i dukkestuen i hagen, og det står til pynt på kjøkkenet hjemme. Skal vise et bilde senere en gang! :)

Håper alle får en fin dag, til tross for kjedelig regnvær! :)

1 kommentar:

  1. Regnvær? Hm...det regner ikke her:)

    Skjønner det blir litt ååå og slikt ja:)) Mye lekkert du får inn.
    Lykke til med utpakkingen:)
    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)