INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Ny uke og nye varer!

Håper alle sammen har hatt en god start på den nye uken, til tross for askeskyer og snøvær.. :) Vi får krysse fingrene for at resten av uka blir bedre!Selv har jeg brukt noen timer på planting og såing! :)
En sekk hagejord ble ganske mange sånne plastkopper skal jeg si deg! Har ikke sådd så mye selv tidligere, annet enn tomatplanter, sukkererter og lignende, derfor ble jeg i tillegg ordentlig overrasket over hvor mange frø det er i en sånn blomsterfrøpose... *ler* Men nå er det i allefall gjort, så da er det bare å vente å se om det spirer etter noen uker. :)

Her i butikken mottok jeg 3 store esker fra Noanoa på morgenkvisten, samt at det kom en eske fra saint tropez her i går, så da har jeg å holde på med i dag og! Dette vår/sommer innrykket ser ikke ut til å ende med det første...
Bilder vil selvfølgelig komme etterhvert.

Da håper jeg alle får en fin fortsettelse på uka! :)

2 kommentarer:

  1. Skal si du har sådd:)) Håper det vil spire og gro.
    Ha flotte dager, klem:)

    SvarSlett
  2. hihi... her skal det gro!! Kommer innom og ser på nyhetene!!
    Ha en fin dag;-))
    Heidi.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)