INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Her kommer litt flere nyheter fra House doctor.
Synes dagene går så utrolig fort, og jeg føler liksom ikke at jeg rekker noe som helst...
Dagen i går tilbragte jeg i byen på utpakking, så nå er vinter- og juleantrekkene for dette året i boks. Masse fint fra både Part two og Noanoa! :)
Litt rart med tanke på at varene ikke kommer hit til butikken før om 7 måneder... :) Er ikke denne boksen fra HD fin? I den kan du jo gjemme unna diverse førstehjelpsutstyr som paracet, plaster og hostesaft, eller du kan selvfølgelig bruke den til andre skatter som du selv måtte ønske!
Kjempe søt å ha stående fremme i hvertfall! ;)
Diverse glasskåler er kjekt å ha i skapene. Selv synes jeg det er fint å sette fram snopet i ulike skåler på bordet. Personlig og koselig. Eller kanskje som smykkeskrin?
Hva med det søte salt og pepper settet!! Fint eller hva?! :)
Lysmansjett i ståltråd med perler. Kanskje hadde du slike mansjetter med plastblomster på for flere år siden? Jeg kan i hvertfall garantere at disse er mye mindre brannfarlige... :)
Ellers så har det kommet vakre løpere fra Lene Bjerre denne uken, samt noen nye gardiner i deilige farger.

På grunn av travle dager, tele i jorda og kjedelig regnvær sliter jeg med en bitteliten bloggtørke i disse tider...
Jeg er lei av å være inne, derfor orker jeg ikke dandere og forandre noe særlig innendørs akkurat nå.
Dagene i butikken går med på utpakking og alle de trivelige damene som er innom, derfor føler jeg at bloggen blir litt glemt.
Men så fort regnværet har gitt seg, telen er borte og nettene blir lyse, blir det en ny vår her på bloggen! Når jeg skal gå på skattejakt igjen, i egne bygninger og i hagen, når loppesesongen for alvor er i gang og ikke minst når nettet er oppe og går hjemme. Da skal det blogges!!!! :)

1 kommentar:

  1. Litt bloggtørke får man av og til:) Men skjønner du gleder deg til å få skikkelig nett! Flotte ting du viser:)

    Jeg har kjøpt inn ny maling og grunning, nå skal det siste furutaket her i huset til pers!! Så får jeg opp den siste Mistral-lampen etterpå.
    Her haglet det nettop, kjekt vårvær får man si:)
    Kos deg, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)