INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Frihelg!

Alltid godt å være tilbake på jobb igjen, etter å ha hatt frihelg synes jeg.
Sånn er det når man trives med jobben sin... ;)
Jeg er en utrolig hjemmekjær person, og trenger ikke reise land og strand når jeg har fri. Spesielt ikke når man er så heldige med været som vi var nå i helgen. Sol og blå himmel er godt nå etter en lang vinter, og dagene kan endelig nytes utendørs igjen! Deilig! :)
Vi er i hvertfall kommet godt i gang med vårens prosjekter i løpet av helgen, og nå venter jeg bare på noen ekstra varmegrader slik at jeg får begynt å plante litt.
Da vi gikk igang med restaureringen av gården høsten 2006 fant vi ut at det ville bli endel utendørsprosjekter de kommende årene, med drenering rundt bygningene, anlegging av hage, grøfting og diverse, så da kjøpte vi likegodt en minigraver...
Vår beste investering så langt i hvertfall!
Den gravemaskina har virkelig fått svingt seg de siste 3 årene, og som jeg har nevnt tidligere så avler prosjekter alltid 10 nye prosjekter, så den skal nok få svingt seg en god stund fremover og! :)
Denne helga har riktignok bestått av mye kroppsarbeid, men graver'n er kjekk å ha underveis. Etter å ha hatt gutta fra Steinsenteret på besøk i fjor sommer er vi blitt ivrige steinleggere selv også, til stor glede for røveren som liker å ha litt oversikt... :)
Mens jeg satt og hvilte meg i solveggen med kaffekoppen på søndag, kom jeg til å tenke på at den kommende helgen blir hjemmehelg det også!
På lørdag er jo alle butikkene stengt på grunn av at det er 1. mai!
Jaja! Da blir det forhåpentligvis litt hjemmejobbing da også, bare været blir bedre igjen.... ;)

God fortsettelse på den nye uka! :)

1 kommentar:

  1. Herlig liten røver:)
    Prosjekter har en tendes til å formere seg fortere enn man aner:)) Vi la beleggningstein i gården når vi bodde i Trondheim...jeg var stiv og støl i dagesvis, hehe:) Men pent er det. Finnes sorten rundt trappa her også...full av mose...så den må det jobbes med for å få den pen!
    Sola forsvant gitt....her ser jeg halve havet, resten er bort!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)