INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

TIPS!

Pynt opp speilene dine!
Har du som meg, mange speil hjemme?
Da kan du henge vakre gjenstander på speilet for å gjøre det enda litt finere.
Ved å bruke speil bevist i interiøret, kan du gi en følelse av at rommene er mye større enn de egentlig er! Selv har jeg ikke så mange bilder hengende på veggene, da jeg synes at panelet er så fint i seg selv, men noen speil her og der gjør at det føles mye luftigere. For å myke opp speilene henger jeg små pynte gjenstander på rammen, noe som også gjør det litt mer personlig. Gjenstandene kan du skifte etter årstidene om du føler for det! :)
Nå henger det en liten ballerina i fil de fer, fra Lene Bjerre, på et av speilene mine, nærmere jul skal den byttes ut med litt granbar og en vakker julekule i fattigmannsølv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)