INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

DEN STORE DAGEN

Er endelig her!
Da er det bare minutter igjen før jeg tar juleferie, og det skal bli deilig! :)
I går kveld leverte jeg de siste julegavene, og pyntet ferdig hjemme, så nå ble det jul i stua...
Jeg overdriver ikke akkurat julepyntinga, og juletrekulene i fattigmannsølv havnet under treet i stede for på treet i år også.
Vi lo litt for oss selv da vi hentet inn treet for å pynte det, for det blir mindre og mindre for hvert år som går! I år satte jeg det i en gammel emaljebøtte og pyntet det med hvite silkesløyfer, og bestemte meg for å gå for lys i år også! ;) Og "høyt" i toppen henger en heklet stjerne med ståltråd!
Akkurat passe romantisk hjemme hos oss...
Med dette ønsker jeg alle mine kunder, venner og kjente
God Jul og
godt nytt år!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)