INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

JULETIPS

Har du kommet i gang med julegavene?
Her kommer et lite tips til innpakkingen!!
Hva med å samle alle julegavene i en stor kurv, og la den stå fremme i desember?
Selv synes jeg det er morsom å legge litt ekstra omtanke i selve innpakningen.
Som dere kanskje har fått med dere er jeg ikke super glad i masse sterke farger på en gang, derfor synes jeg det er fint å bruke gråpapir, med store fine sløyfer (med farge på) i stedet.
Så kan du jo lage egne julekort, hvis du føler deg litt ekstra kreativ?!
Du kommer langt med litt pen kartong, vakre glansbilder og kanskje litt glitter..
Selv er jeg ikke ferdig med en eneste pakke, men kortene er heldigvis unnagjort.
Lykke til med innpakkingen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)