INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Hei igjen!
Håper alle sammen har hatt ei fin julefeiring med familie og venner, at dere har spist og drukket godt, samtidig som dere har slappet av og hentet inn fornyet energi til året vi snart går inn i!!
Selv har jeg sovet masse, og lenge....
Jula går så forferdelig fort, og plutselig er det nyttårsaften!
Har du noen planer for det nye året?
Er det noe du skal endre, eller kanskje noe du ikke rakk i året som gikk?
Jeg er dårlig på nyttårsløfter, men håper at 2010 skal bli enda bedre enn 2009.
Dette sier jeg hvert år, og så sannelig synes jeg livet bare blir bedre og bedre!
Jeg ser i hvertfall frem til det kommende året, både her i butikken og hjemme på gården.
Føler meg super heldig som får jobbe med hobbyen min, og drive med noe jeg liker! ;)
Fortsatt god jul folkens!!

1 kommentar:

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)