INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Lysfat

Etter å ha vært litt lei av disse lysfatene en stund, har jeg nå funnet de frem igjen.
Jeg har samlet på gamle fat og brett i både sølv og sølvplett i flere år, og samlingen har etterhvert vokst seg stor, så hvorfor ikke bruke dem. Om jeg blir lei, er det jo bare å ta dem bort for en periode igjen... :)

Synes det er koselig, spesielt nå mot jul når all pynten kommer frem, å ha det samlet i grupper, i stedet for strødd rundt omkring. 
Lysfatene skaper et litt ryddigere uttrykk, rett og slett!
Brettet på bordet i stua har jeg pyntet opp med en enkel svibel, noen kongler og papirstjerner, en lysestake og et par reinsdyr fra HD. 
Akkurat passe med ''nips'' for min del. En fin blanding av naturelementer, nytt og gammelt, litt slitt og litt glitter, siden det snart er jul! :)

I morgen skal jeg vise dere noe helt annet!
Har nemlig startet årets siste prosjekt oppe på loftet. Planen er å flytte inn på nytt soverom til jul. Om vi rekker det, vil vise seg. Dere får nesten gjøre dere opp en mening selv, etter å ha sett før bildene. Masse arbeid i vente!!!

Vi sees i morgen!

3 kommentarer:

  1. Kjempefint fat:)Har en del sånne jeg også,og de er så fine å samle ting på:)Jeg er spent på loftet ditt ja,Linda:)Her i huset er det helt bomba,som vanlig 14 dager før jul...Blir vel bra når eg har fått ordna litt...Jeg har flere maleprosjekter også....:)

    SvarSlett
  2. DEt så lekkert ut Linda:) Begynner å bli litt lei brettet selv....spørs om jeg bør ta en pause:)
    Ha en fin torsdag, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Pent lysfat. Elkser sviblene så lenge de bare står i knopp!!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)