INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

2012

Et nytt interiørår står for tur, det betyr at leverandørene mine, i disse dager, kommer med nye kataloger, nye trender og nye, spennende varer i sine sortiment.
Alltid gøy det! :)

Lisbeth Dahl er allerede ute med sin nye katalog på nett, og har på samme tid laget ny nettside. Definitivt verdt et besøk!
Sjekk ut siden ved å trykke her!
Fine, sommerlige bilder å drømme seg bort i!




En annen av mine leverandører som er ute med ny katalog, er House doctor. En personlig favoritt! 
Trykk her og bli inspirert du og!

Kanskje får man inspirasjon til å blogge litt mer også? :)
Jula har gått med til å lade batteriene, og jeg er nå klar for å ta fatt på blogginga igjen!

Kan nesten ikke vente med å ta fatt på et nytt år!
Jeg har stor tro på 2012!! ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)