INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Gavetips!

En snartur inn for å vise noe av det som kom til butikken i dag, fra Lisbeth Dahl!!
Travle dager nå før jul! :/
Jobber og strever for at alle som har bestilt varer hos oss, skal få sitt innen julaften. 
Det er ikke bare, bare når ting skal gjennom mange ledd (leverandører, tollkontorer, transportører osv) før det kommer hit til oss, desverre. Og det ser som om det er like travelt hos oss alle, så nå krysser jeg bare fingrene for at alt kommer frem i tide! 
Dere skal få beskjed så fort jeg vet, alle sammen! ;)








Det blir vel jul i år og, på et vis!
Håper jeg! Hihi!

Også håper jeg dere begynner å ha alle julegavene klare - her har jeg nemlig bare to stk! *Kremt*

Fin tirsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)