INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

8 dager igjen

Desember har flydd i vei, og jeg har nesten ikke fått gjort noe av det jeg hadde planlagt av juleforberedelser på hjemmebane...
I morgen derimot, skal jeg få ting til å skje, for på kvelden kommer det gjester til gards.
Det er klart for årets Klakkenjulebord med gode venner!! :)

Stresser ikke med noe, annet enn at gulvene må moppes og huset ryddes. Resten fikser vi med friske blomster og levende lys tror jeg...
 Når det gjelder det andre, som folk flest kaller juleforberedelser (takvask, julebakst og sølvpuss) det tror jeg vi dropper i år og, selv om det høres forferdelig nostalgisk og trivelig ut! :)
Heldigvis har både jeg og mannen i huset fri i morgen, så går ting litt fortere og  bittelitt lettere, slik at undertegnede får konsentrert seg om det hun liker best, trivsel!! ;D
Ellers gleder jeg meg veldig til henting og pynting av juletre!

Når det gjelder prosjekt soverom, kan jeg fortelle at tak og vegger er klare for maling, noe vi har tenkt å begynne med i kveld. Maling er perfekt fredagsunderholdning! ;)

Om jeg får tid, skal jeg prøve og oppdatere dere i løpet av morgendagen, på både juletrepynting og soverom!

Fin fredag!

Dagens bilder kommer fra IB Laursen!

1 kommentar:

  1. Kos deg med julebord!
    Blir nok jul om du hverken baker eller vasker...
    Jeg baker "den ene" sorten. Og er fornøyd med det...
    Og huset får en runde med filla til hver jul, hverken nostalgisk eller trivelig, men du verden så rent og pent etterpå!! Særlig synlig for en lystenner som meg:))
    God helg i Klakken!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)