INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

STRAKS KLAR

For årets julefeiring!
Huset er nesten ferdig vaska, alle gaver er kjøpt, småfuglene har fått mat og treet skal hentes i kveld.
Ikke værst til å være meg! Også 3 dager før den store dagen...

Om ikke lenge trasker jeg til skogs for å prøve å finne igjen juletreet jeg lokaliserte tidligere denne måneden. Det er jo så fint å være ute nå som det er så lyst (takket være all snøen som kom som bestilt før helgen). Det er deilige å tråkke rundt og høre snøen knase under føttene mine - det er vinter for meg!
Og se hvor vakkert bakgrunnsmotiv vi har på gården vår nå! Herlig!
Håper alle sammen nyter dagene fremover, sammen med venner og familie.
Kutt ut unødvendig stress og heller kos deg hjemme, i skiløypa, på fjellet eller i skogen....
Der du trives best!!
Til slutt i dag vil jeg komme med et lite tips jeg selv fikk av Heidi.
Kanskje har du også sett på nyhetene eller i avisen, om alle småkrypene som finnes i juletreet?
Spray det noen runder med Radar før du tar det inn og pynter det!
Det skal visst ta knekken på det meste som kravler....

2 kommentarer:

  1. Stemningsfyllte bilder:)) Du har nok mere snø enn meg. Her er det meste blåst bort og veiene er som skøytebaner.
    God tur i skogen, høres herlig ut.
    Kos deg mot jul:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. hi hi... ja iallefall kan vi jo TRO at de er borte;-) hjelper det også!!
    God jul Linda!!
    Klem Heidi.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)