INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

2. advent

Vel overstått 2. søndag i advent?
Nå går dagene fortere og fortere, føles sånn for min del i hvertfall!
Synes ikke jeg rekker stort, og jula nærmer seg med stormskritt...
Da jeg heldigvis er flink til å skrive huskelapper og gjøremålslister
(til samboerns store fortvilelse......)
kommer jeg alltid i mål på en eller annen forunderlig måte.
Listene er som regel laaange og lappene er mange, og i år er intet unntak! :)
Denne skjønnheten kjøpte jeg forrige uke, og den stortrives ute i stallen vår. Julerosen tåler -5 grader når den står i krukke, og hvis den berger gjennom vinteren, kan du plante den ute når våren kommer. Her står den i hverfall lunt og godt inntil videre!
Her har det endelig kommet svibler i hus også. De har jeg satt i et lite vaskefat i sink, på en seng av mose, som jeg "hakket" løs i skogen på fredag.
Synes sviblene lukter så godt, dessuten kan de også være ute i stallen en stund, før jeg tar dem inn og setter dem på kjøkkenbordet.
Forrige uke begynte vi å rydde på kvisten, da vi skal isolere taket før vinteren, og da fant jeg denne sjarmerende trekassen, heldigvis uten "sprængstoff".
Den har jeg tenkt å bruke til oppbevaring av interiørmagasiner, da de har en tendens til å samles under salongbordet på stua, og det ser ikke akkurat ryddig ut.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)