INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

I kveld er kvelden for pynting av juletreet!
Jeg har tidligere prøvd meg på ulike tema på juletreet, som blant annet bare lilla kuler, eller alt i sølv, glitter eller ikke glitter!
Føler nå at jeg har funnet den pynten som passer for meg.
Men, det store spørsmålet i år blir dette,
Lys, eller ikke lys??
Jeg er sannelig meg ikke sikker!
Jeg får spekulere litt på det over en kopp gløgg eller et glass vin tror jeg!
Uansett gleder jeg meg til å kjenne lukten av gran bre seg i stua i kveld.

2 kommentarer:

  1. Viktig å finne sin stil:) Iflg mine barn overpynter jeg treet hvert år:)) Skal pyntes imorgen her, gleder meg.
    Ha en riktig god jul, kos dere:)
    Juleklem:)

    SvarSlett
  2. Gøy å prøve seg fram. Finne ut hva som passer meg.

    Ønsker deg og dine en riktig god jul.

    Juleklem fra Marit

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)