INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

1. Desember

1. søndag i advent er forbi, og i dag er det bare 23 dager igjen til julaften!
Tenk så fort tida går....
Himlingen har jo eksistert i 8 måneder allerede!;)

Lørdag etter jobb trasket jeg til skogs for å finne årets adventstrær!
Det er ikke så viktig for meg å ha store, ruvende trær, verken ute eller inne. Det viktigste er at de er tette og naturlig fine, da jeg er ikke så ivrig etter å pynte de heller.
Jeg trengte ikke gå så altfor langt( heldigvis for det var jo blitt mørkt), før jeg snublet over denne herligheten av et tre! Rakk nesten ikke å sage det ned før jeg så rett på tvillingsøstra ved siden av! Aldri før har det gått så fort å finne to identiske små juletrær som da.
Ikke nok med det, men årets innetre er også lokalisert!!
Av de nye housedoctor julekulene som kom i butikken på fredag, måtte jo selvfølgelig 2 få bli med meg hjem til helga. Disse hengte jeg opp i to av stuevinduene mine, og plutselig ble det advent her også....
Et annet sikkert adventstegn er når juleløkene blomstrer.
Denne flotte amaryllisen står og pynter opp på badet hos oss!
Disse blomstene er jo utrolig fine der de står, i all sin prakt.
Det er akkurat som om den vet det selv også, der den står og speiler seg ved servanten....
Det er ikke så mye som skal til for å få meg i julestemning kjenner jeg, og når den første snøen kom i helga i tillegg var jeg svært fornøyd må jeg si...
Hvordan ligger dere an i løypa?
Kanskje er dere allerede ferdigpyntet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)