INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Loppis

Jeg elsker å dra på skattejakt, og derfor passer det jo ypperlig å ha hytte i selveste loppisland; Sverige! Dere kan tro jeg koser meg når jeg er der borte!! :D
På denne tiden er det jo også høysesong for loppemarkedene, og jeg fant masse fint på denne turen. Tenkte jeg skulle vise noen av skattene som fikk ble med meg hjem denne gang!
 Som alltid kom jeg over mange fine servisedeler, blant annet disse fine serveringsfatene, fra Svenske Rörstrand.
 Vet ikke hva det er med meg, og disse rosemønstrene, men jeg bare må ha det. Minner meg om min mormor og gammelmormor. Kopper og kanner og serveringsfat i en herlig miks av mønster og farger!
Ramlet også over noen fine lamper, og denne søte lampefoten i pressglass, kunne jeg rett og slett ikke la ligge igjen. Har den perfekte skjermen liggende på lur et sted, må bare finne den først, så skal jeg vise dere!
 Denne sengelampen har jeg også en plan for, må bare få min kjære til å fikse bryteren for meg! Liker blandingen mellom det tøffe og det litt romantiske. Det får bare ikke bli for mye av noen av delene! :)
Noen fine tekstiler fant jeg også. Denne duken i myk lin var som laget for bordet ute i gjestehuset! ;D

I morgen er det tilbake på jobb for min del, men jeg teller allerede ned til neste hyttetur. I mellomtiden får jeg nyte ettermiddagene her, i den lille hytta vår på gården.
Som vanlig har jeg mange jern i ilden her hjemme, og dere skal selvfølgelig få se ettersom jeg kommer i gang!

Til da: Nyt hver dag, sommeren varer desverre ikke evig!! ;)

1 kommentar:

  1. Så masse fint du har funnet! Nydelig! ha en fin dag:) Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)