INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Gøy på landet!

I mammas hage, mellom busker og trær, er det en liten dyrehage! ;)
Min mor har lenge snakket om at hun skulle fått foreviget sine små venner ute i hagen, og spurte så pent om jeg ikke kunne gjøre det....
Å ta bilder av lysestaker og blomster ble plutselig kjempeenkelt, i motsetning til disse krabatene!! :D 
 Her finnes både to- og firbente, i alle salgs former og fasonger.
 Mor og datter.
 Høner.
 Bella. Som i dette tilfellet, spanet på kaninene.
De finnes det også to av.
 Familien And. 
På en måte fine, men også veldig merkelige.
Sjefen i flokken prøvde faktisk å jage meg unna, før han tok med seg familien sin og vaglet videre... :)
 På verandaen ruler denne dama. 
 Og sist men ikke minst, Siri. Glad og fornøyd.
Den mest fotogene av dem alle, stilte seg villig opp for fotografen.
Herlig dame, skal jeg si deg! :)
I tillegg til alle hagedyrene kan jeg også legge til at i fjøset finner du kyr og kalver. Mine foreldre har bygget nytt fjøs i vår/sommer, og i dag er en stor dag der på gården, da de endelig har tatt i bruk den nye melkeroboten.
Grattis!! ;D

Så må jeg også legge til at i mammas hage er det masse fine blomster også, men det får jeg nesten ta en annen gang! ;)

Fin tirsdag alle sammen!!

4 kommentarer:

  1. Så koselige bilder du har tatt av dyrene. Nydelig bilde av katten. :) Søte er de alle. God ferie!

    SvarSlett
  2. Åh...der skulle jeg ha vært:) Herlig hage:)

    God ferie Linda, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. hihi..ja,morsomt å ta bilde av annet enn lysestaker innimellom ja!! Søte dyr, koselig med gård, har mange minner selv fra min barndom fra en gård, som dessverre er borte nå...
    Forsatt fin sommer Linda!!
    klem

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)