INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Det går litt frem og tilbake med denne blogginga.
Grunnen til at det er litt glissent mellom innleggene nå er rett og slett at jeg er litt for travel og en smule sliten, og må prioritere litt annerledes
(takk gud for kaffe)... ;D
Hus og hjem bærer preg av at det har vært mye jobbing de siste månedene, og med bare en fridag i uka rekker man liksom ikke over alt, man ønsker. Søndager er blant annet gått fra kosedag til vaskedag, hagedag, maledag, sosialiseringsdag, familiedag, dugnadsdag osv.

En uke til nå, så er det jammen meg ferie for vår del også. Skal prøve å få til litt mer enn en uke sammenhengende denne gangen. En uke er faktisk ikke nok, når man går på høygir til vanlig. ;) Da trenger man nesten en uke på å "lande" og roe ned, før man kan slappe av, så da blir det i hvertfall to, denne gangen! Hurra, som vi gleder oss! :D

I mangel på egne bilder, kommer det her flere bilder fra Hübsch!

Her er noen av det som står på min ønskeliste i disse dager (kurven skulle selvfølgelig ha vært i voksenstørrelse). :D





Håper dere andre nyter late sommerdager, i det fine været.
Ta gjerne turen innom om du er i nabolaget - det hadde vært kjempe koselig!! :)

1 kommentar:

  1. titt tei og tak kfor koselig bursdagshilsen inne hos meg ;)

    håper du har late fine dager tross alt som er skjedd men livet må gå videre...

    klem klem til deg

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)