INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Hagefeber

Her nytes ferien hjemme, enn så lenge, før turen går til Sverige.
Når jeg ikke maler, drikker jeg kaffe, og når jeg ikke drikker kaffe står jeg på kne, graver i jorda og luker ugress! 
Akkurat som hjemmeferien skal være! :)

I går hadde jeg besøk av en hyggelig dame, som kan dette med hage, for å få hjelp til å utvikle hagen vår enda mer. 
Greit å få litt andre øyne inn, når du selv står litt ''fast''.
Vi har stor hage og 90% er foreløpig bare plen, det til tross for at jeg har plantet en hel del, men nå skal det bli andre boller! Målet er selvfølgelig å få til en frodig, ''gammeldags'' hage, med mange små ''rom'', noe vi nå har en plan på. 
Gleder meg til å komme i gang! :)

Her har dere noen bilder av det som allerede finnes her. 
Stort sett roser og klematis - og flere skal det bli!





Nå er også denne busken kommet i jorda, en duftskjærsmin, lukter himmelsk når den blomstrer, og vil etterhvert bli ganske stor!!

Håper alle har fine sommerdager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)