INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Ny måned og nye varer

Har ankommet butikken, og flere nyheter er på vei inn!
Det har tikket inn mailer fra blant andre Lisbeth Dahl, IB Laursen og House doctor om at varer er på tur, så da er det bare å stålsette seg! ;) Denne nydelige lysestaken pakket jeg ut i går, sammen med etasjefat i fil de fer og en vakker lysekrone, fra Van deurs Danmark.

Glemmer til stadighet å ta med laderen til kamera, så bilder fra butikken har det vært dårlig med i det siste, men skal prøve å huske det senere i uka! ;)

1. mars i dag!!
Mars betyr bursdager som perler på en snor, i vår familie. Fastelavnsboller har jeg bestemt meg for å lage til helga også, i tillegg til å spise kake for å feire pappan min som fyller år!!
Ja, det blir som desember om igjen dette! Spørs om jeg blir nødt til å legge nyttårsløftene til 1. april i stedet!? Haha!

Fin tirsdag!

PS! Da er varer fra danske Falby på tur opp også.... Dette blir en spennende uke! ;)

4 kommentarer:

  1. Så spennende...julaften hele tiden hos deg da:)
    Masse fine ting..klem:)

    SvarSlett
  2. Det var en fin lysestake ja:)
    Mars er min måned også:)
    Må være gøy å få inn så my spennende ting...
    Fastelavensboller ja...Kanskje jeg skal bake det jeg også.
    Ja jeg er enig med deg med tanke på din kommentar hos meg, bare det ikke snør!!!!
    Blåser heftig her nå....
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se imorgen!!
    nattinatt;))

    SvarSlett
  4. Nydelig stake, me like. Kjempe fine bilder du legger ut. Må innom å se om butikken en dag igjen :)

    Ingrid

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)