INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Pelargonia og helg

Nok en hyggelig uke er over, og en litt sliten Linda har tatt helg! ;)
Denne uka har jeg fått gjort litt her hjemme også, bla. pottet om alle pelargonier som har hvilt seg på loftet gjennom vinteren. Er litt pysete når det gjelder å klippe dem ned, det må jeg innrømme, men de blir da som regel fine likevell. Nå gjelder det bare å huske å vanne og gjødsle dem på ukedagene. Plantene oppe på loftet er lette å glemme, da vi ikke ''bor'' der oppe, men nå holder vi på å pusse opp, så det blir kanskje lettere fremover. Ganske sikker på at de gleder seg til å flytte ut til sommeren, de også... :)
Ellers har jeg hatt litt ''ryddemani'' denne uka.
Skuffer og skap er rensket, garderoben er på gang, og jeg kjenner jeg blir litt ''lettere'' for hver dag som går! :) 
Blir deilig når jeg er ferdig!

I kveld skal husfolket faktisk ut på fest! Ganske lenge siden sist egentlig, så det store spørsmålet nå er: Hva skal jeg ha på meg??
I-landsproblem delux, jeg vet.... 
Vi er heldige som bor her i lille Norge, det er sikkert!

Ønsker dere alle en fin lørdagskveld!!

4 kommentarer:

  1. Tænk,så grønne fingre du har fått=)
    Kos dokk på fæst`n i kveld,og fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. huff, nå kom jeg på at jeg har da noen krukker ende i kjelleren jeg helt har glmt jeg ;( vel, travle dager og uker!

    når jeg skriver dette er vel du på fest i finstasen ;) klm

    SvarSlett
  3. God fest søta! Neste uke må vi satse på en kopp kaffe vel? Sammen med ho Tangvik! Livet er jo snart over hvis man skal ha det så travelt hele tiden ! ;D

    Stor klem!!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)