INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Prinsesseseng

Da jeg var lita jente drømte jeg om å ha himmelseng på rommet mitt! Da det var lavt under taket, og i tillegg skrått lot det seg desverre ikke gjøre, men min kjære mor laget da et forheng foran senga, slik at det ble som en liten hule ved kneveggen! Supert smart og kreativt, og jeg husker jeg ble kjempe glad! Hadde jeg derimot vært lita jente i dag, hadde jeg antageligvis ønsket meg en sengehimmel som dette!!! :) Sengehimmelen kommer fra Lisbeth Dahl om har supersøte detaljer som dusker og rosa diamanter.
Virkelig en prinsesse verdig!
Selv har jeg planer om å henge den i bjørka i hagen, og rett og slett bruke den som myggnett. Så kan jeg sitte under den på varme sommerkvelder, med et glass rosèvin og en bunke interiørblader! Sukk, som jeg gleder meg til sommeren! :)

Fin mandag!

3 kommentarer:

  1. åh, så vakker!
    nydelige detaljer!

    nyt kvelden

    klem beate

    SvarSlett
  2. Ja, hvem ønsket seg ikke en prinsesseseng....:)
    Blir sikkert knallfint med den i hagen....men egner seg neppe i blæsten hos meg, hehe:)
    Så skikkelig lekker ut:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Førster for å være under myggnettingen med deg ! :D

    Så skal jeg tipse deg om elektrikeren vår med det samme , haha .

    Klem og savn i en travel hverdag!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)