INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Tenkte ellers jeg skulle dele litt ideer med dere sånn innimellom!
Kanskje kan jeg inspirere andre, men håper også på innspill og ideer fra alle dere som følger med på Himlingens blogg og som stadig kommer innom butikken for å hilse på! ;)
Kanskje er det noen der ute som har hagen full av krokete, gamle (frukt)trær som meg?
Som et lite dekorativt innslag kan du lage et stilleben ved å henge lykter i trærne...
Små uventede overraskelser rundt omkring i hagen gjør det litt ekstra koselig når du vandrer rundt, eller kanskje sitter i en stol og kikker utover det du har plantet og alt som gror!!
Det må selvfølgelig ikke være lysglass, men kanskje noe helt annet!
Jeg spekulerte også på å henge opp gamle kaffekopper, men valgte tilslutt lysglass da de på en måte har en dobbel funksjon! ;)
SÅ nå når kveldene blir mørkere, skal jeg tenne lys i trærne når jeg sitter og nyter stillheten..
Da jeg gikk rundt i hagen her om dagen kom jeg på at jeg skulle ta et bilde av Nydelige Dronning Ingrid, som står så fint og pynter opp ved inngangen vår.
Akkurat idet jeg knipset stakk selvfølgelig min egen linselus snuten frem bak sinktønna! Han er jo fotogen da!! :)
(Dronning Ingrid er da pelargoniaen på bildet, dersom du ikke visste det).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)