INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Diverse nytt fra Part two - fortsatt sommer! ;)
I helgen kom litt nytt fra Part two, blant annet denne kjolen i 100% bomull. Nostalgisk, bonderomantisk, men samtidig litt maritim!

Og denne skjorta/toppen som er superfin på!
Ellers kan jeg også friste med linskjørt, kjoler og andre små overraskelser!
HUSK! Sommeren er ikke ferdig enda, selv om det kanskje føles sånn på kroppen akkurat i dag... Dagen i går var jo helt forferdelig trist, da det regnet uavbrutt fra jeg sto opp til jeg la meg.
Men i dag tror jeg på sola igjen, og trøster meg med at hagen min og kanskje bøndene er evig takknemlig for gårdagen, for vi har jo vært veldig heldig med været så langt i sommer! ;)
Dessuten så er gråværs dagene til for shopping og innendørskos...
Uansett, Dere er i hvertfall hjertelig velkommen hit til Himlingen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)