INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag


Ellers går høstplanleggingen unna, men jeg føler meg IKKE klar for å gi slipp på sommeren riktig enda, har fortsatt et skap fullt med kjoler jeg ikke har rukket å bruke, samtidig må jeg nesten komme med en innrømmelse, og det er at jeg har faktisk ikke badet enda i år!!!

Men vi må ikke glemme at August står for tur, og er faktisk en sommermåned det også, så jeg tviler på at dette været vil fortsette så veldig mye lenger.


Uansett så har jeg kikket litt på Lisbeth Dahls nye høstkolleksjon, og der er det mye lekkert damer! ;)

Hele kolleksjonen finner du på Lisbeth Dahls hjemmeside!

Link finner du lenger ned på siden!

(Lisbeth Dahl kommer forresten til Himlingen til høsten - og vi gleder oss som barna på julaften)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)