INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

Da er jeg endelig tilbake etter 2 herlige ferieuker!!
Og så heldig som jeg har vært med ferieværet kan jeg umulig bli igjen, da vi har hatt superfint vær hver dag.
Den første uka av ferien dro vi på hytta i Sverige, hvor graderstokken beveget seg over 30 grader de siste dagene, så noen arbeidsleir ble det altså ikke.
Men man får da kost seg masse med mye god mat og drikke...
Selv fikk jeg plukket masse blomster, som jeg plasserte i krukker og vaser rundt omkring hytta, egentlig skulle jeg ha plantet mye mer på hytta også, men det er litt vanskelig når man ikke får vært der så mye som man gjerne ønsker... Men man får pyntet masse med ville blomster også!
Du kan for eksempel lage et lite stilleben på trammen ved hjelp av en sliten stol og en fin vase!
Mens jeg har kost meg med blomster og sol, har samboeren trosset hetebølgen, og snekret en ny, stor veranda på hytta!!!! Flink! :)
Og jeg som sa det ikke ble noen arbeidsleir.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)