INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

onsdag

Drivhus- og hageinspirasjon

Disse bildene gir en god hage- og drivhusfølelse, synes jeg.
I mitt drivhus skal det vokse tomater, agurk, paprika, vindruer og fiken, i tillegg til masse blomsterstiklinger. Her kommer det også et plantebord, en fin stol og kanskje en liten lysekrone? Planene er i hvertfall mange og trivselsfaktoren kommer trolig til å bli stor, så følg med! ;)




Dagens bilder er lånt fra Sköna Hems hjemmeside

Håper alle har gode junidager! Jeg har bestemt meg for å slutte å klage på været og heller finne sola inni meg, som en venn skrev på facebook i dag.
Dessuten er det så mange fine damer innom butikken om dagen, så det er vanskelig å gjøre annet enn å smile og være glad!! 

Himlingens kunder er helt klart best! ;D

1 kommentar:

  1. finn krokengen 2390 moelv5. april 2015 kl. 10:54

    jeg er ute etter blomsterstiklinger.jeg er helt ny.har et drivhus på 12 kvadrat.fint vis jeg for et lite kort fra dere med et lite tips. takker på forhånd. finn krokengen solsvevegen 2390 moelven.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)