INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

mandag

Lampefeber

Skulle hatt en ny lampe i et av hjørnene i stua hjemme.
Merker det så godt nå som kveldene blir mørkere, men problemet er at jeg vet ikke hva jeg vil ha... Det er jo så mye fint å velge mellom!!






De tre øverste er alle fra Lene Bjerre, mens den nederste er fra Hübsch!
Veldig fine alle sammen.
Jakten fortsetter.... Om jeg finner den rette, skal dere få seg! ;)

Flere som merker at høsten er i anmarsj, og at dere får lyst til å fikse mer hjemme kanskje?

3 kommentarer:

  1. Fine lamper alle disse da:) Er på lampejakt selv og satser på å "snuble" over noe;)

    ......og så kom regnet til byen med øs pøs

    SvarSlett
  2. Har lampefeber selv :) På evig utkikk til hele huset igrunn..Selv om jeg for tiden er "lampe-blind" og ikke finner noen ting har jeg klart å investere i tre lamper som jeg er kjempe fornøyd med :) Håper du finner det du vil ha =) Er ikke lett, med så mye fint på markedet!
    KJenner garantert mer trang for høstlig interiør og lunere mørkere farger! Nå er det bort med pastellfargene :)
    HA en god kveld!

    SvarSlett
  3. Flott lampefeber....er veldig fornøyd med investering fra Møre..ny lampe på hytta fra interiørbutikk derfra.

    Godt at dere er vel hjemme igjen!!!
    Nyter hyttelivet i noen få dager.

    klemmer:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)