INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Gul og glad!

Følte for litt gult her om dagen - det må bare tyde på at jeg føler meg glad! :)
 Ble nesten 14 dager ferie, før jeg måtte tilbake på jobb en tur, denne helgen. 
Solstolene på bildet under, har vært heller lite brukt, men så ser du kanskje grunnen på samme bilde? 
Skal ikke stå på været i hvertfall! :)
Ferien har gått med på maling av gjestehus, samt snekring og maling av stakittgjerde...
 Som forøvrig er ferdigmalt nå... :)
Gjerdet rammet så fint inn ''bakhagen'' vår, og ble liksom prikken over i-en, føler vi selv!
Ellers så må jeg fortelle at jeg har hatt masse koselig besøk denne uka også, blant annet av to bloggedamer.
Først ut denne uka var denne damen, dagen etter kom også denne damen innom.
Trykk på linkene og besøk de koselige bloggene deres også! Veldig trivelige damer begge to, og slett ikke vanskelig å ha på kaffebesøk, noen av dem, mer en fryd vil jeg påstå. 
Takk for besøket, Guri og Mette, og velkommen tilbake begge to! :)
Guri aka Havfruen blogget så fint fra Klakkenbakken da hun kom hjem. 
Takk for fine ord!! ;D

Kommer tilbake med flere bilder i morgen.
Nå er det nemlig lørdagspizza på programmet - laget av mannen i huset! Luksus! :D

Glad lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Ja, gjerdet var prikken over ièn i den flotte hagen deres:) Tror nok både Mette og jeg kommer tilbake og det kan jo hende vi kan treffes her ved havet også:)
    Hjemmelaget pizza hørtes snavvel ut:)
    Kos dåkker:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder ..likte veldig godt det øverste... vi drakk ofte appelsin saft når vi var små...

    Koselig å ha besøk fra hyggelige bloggdamer...

    God helg =)

    SvarSlett
  3. Hei Linda!Det var så trivelig å få komme å se hos deg!:-)Du har virkelig en idyllisk heim!Den koselige bestemorhagen,og det flotte gjestehuset!Du har virkelig noe å være stolt av:-) Jeg må kanskje følge ditt råd ang bedd?At jeg heller venter ttil neste år;)Ellers så må jeg si at det hadde vært superartig om vi kunne dratt å besøkt Havfruen ute ved havet:-)
    Den gule safta frista:-)

    SvarSlett
  4. Jeg fulgte linken på bloggen til "Havfruen" og måtte inn og titte her hos deg =) Ser ut som du bor på et skikkelig idyllisk sted.Kommer gjerne innom den koselige bloggen din igjen og legger meg til som følger. Nyt dagen.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)