INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Kylling eller meis

Hvem har sagt at påskepynten må bestå av gule kyllinger?
Selv skal jeg plukke frem de søte fuglene jeg pyntet juletreet med i fjor. Synes de passer bra nå også jeg, ettersom småfuglene i hagen er i full gang med å bygge små reir i epletrærne våre på denne tiden! :)
Fuglene kommer fra Lisbeth Dahl, og jeg har fortsatt noen igjen i butikken også. De kommer med en klips på undersiden, og kan dermed festes i f.eks bjørkeris, på et lysfat, eller kanskje i en plante? Skal vise dere hva jeg tenker gjøre med dem, litt senere! ;))
Hva tenker du?

Fin torsdag - snart helg! ;)

1 kommentar:

  1. Jeg fikk tre malte egg ev verdens fineste gutt ...(!) i går og i morgen kommer det sikkert et par til fra verdens fineste jente...(!)hehehe, ellers er den eneste påskepynten jeg skal nyte oppi Klakken faktisk :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)