INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

lørdag

Helg!

Da har jeg tatt helg, etter en folksom dag i butikken! Kjempe gøy at så mange, gamle og nye, kunder finner veien til Himlingen! 
Nå skal jeg slappe litt av, før jeg går i gang med helgevask og litt påskepynting! ;) Mannen er på tur hjem fra byen, og jeg er spent på om han fant alt det vi skulle ha....
Enkel påskepynt har allerede funnet veien til stuebordet vårt. 
Egget er i fattigmannsølv, og kommer fra Lisbeth Dahl.
Ønsker alle som er innom en fortreffelig lørdagskveld, og en fredfull palmesøndag! Bare noen dager til, så er det sannelig meg påskeferie for min del også! :))


God helg!

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin påske! Fint sølvegg. :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder Linda:-)Det sølvegget kunne jeg tenkt meg:-)Det hadde vært trivelig å møttes på en kaffesup en dag ja!Vi reiser bort noen dager i påsken .Får se når vi kommer hjem da....:-)Klæm:-)

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en riktig god påske og når du endelig tar påskefri !!!

    Selv har jeg stengt butikken for påska, men ahr masse spørsmål om ikke å ha åpent...Får se til neste år, men deilig emd fri og da!

    Klem til deg i Rissa!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)