INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

NEDSNØDD!!

Men nå kommer endelig våren!! Våknet opp til 6 plussgrader og lyden av sildring i takrenna i dagtidlig. Herlig! Det tiner endelig! :DHver høst tenker jeg at jeg må huske å bære inn ting og tang før snøen kommer, men den kommer jo like overraskende hvert år, eller hva!? Kan ha noe med at jeg alltid utsetter det, da jeg synes det blir litt nakent og stusselig når jeg "rydder" bort alt...
Hver vår er det like spennende å se hva som dukker opp når snøen forsvinner, samt om alt har berget gjennom vinteren. Vanligvis er alt bare vakkert slitt! ;)
Nå krysser i hvertfall jeg fingene for at snøen forsvinner, og det rimelig raskt. Nå er jeg klar for en ny vår!! :)

Ønsker alle en HERLIG søndag!!

1 kommentar:

  1. For noen snømengder du har:)) Men nå tiner det ja, til gangs å. Det nyter vi...
    Kraftig vind hos oss men sola titter fram og det er 5+.
    Ha en flott vårdag, klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)