INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

FREDAG!

Plutselig var det sannelig fredag igjen... Heldige den som har fri på en dag som dette! Strålende solskinn og behagelig temperatur.. Deilig! Nesten litt påskestemning ute i dag! :)I går kjøpte jeg denne hortensiaen på butikken da jeg skulle handle middag. Den er svær og jeg betalte bare 80 kroner!!! Det må vel kalles et kupp?! Jeg fant en gammel blomsterkrukke og satte den i et hjørne på kjøkkenet, og det ble da riktig så sommerlig. Dersom jeg klarer å ta vare på den gjennom våren skal jeg plante den ute i hagen når tiden er inne for det. Hortensiaen skifter farge etter jordmonnet, og de jeg setter ut i hagen blir nydelig lilla etter en stund. Hortensiakransen som er avbildet i sidefeltet laget jeg på tampen av sesongen i fjor høst, og viser hvordan den har skiftet farge gjennom sommeren.
De var også blå da jeg kjøpte dem!
Et slags hagetips fra meg denne fredagsformiddagen! :) Håper alle sammen tar seg tid til å nyte det deilige været vi har i dag, selv skal jeg vaske litt i butikken...
Ha en strålende fredag!! ;)

1 kommentar:

  1. Takk for tipset:) Jeg kastet min forrige helg...den var hvit. Hortensia er en vakker blomst.
    Ja, dette er påskevær, akkurat slik vi vil ha det når påska kommer:)
    Nyt dagen til tross for vasking av butikk:)
    Klem:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)