INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Noa Noa Spring 2011

Masse deilig denim er pakket ut på Himlingen i dag. Blant annet dette skjørtet. Myk og god stretch-kvalitet og i en fin vårlig vask. Dette tror jeg sannelig blir å finne i klesskapet mitt denne våren! Et skikkelig basisplagg som kan kombineres med det meste! Perfekt! ;)

Plutselig fredag igjen! I morgen er det jobbing, så det er ikke helg riktig enda, men snart! Alltid hyggelig å jobbe i helgene, da folk har litt bedre tid enn vanlig. Jeg har jo så mange koselige damer innom, som igjen fører til mange morsomme og trivelig samtaler!
Min gode bloggevenninne Guri, skrev i går et så fint innlegg om det å ta seg tid til å slå av en prat med mennesker man møter, og hvordan det kan gjøre dagen til vedkommende så mye bedre. Du kan lese det her! Kanskje er det ikke mer enn et smil som skal til, for å gjøre en annen person litt lettere til sinns? ;D

Ellers kan jeg endelig si at gjestehuset vårt er ferdig!!! Jeg smiler til og med innvendig når jeg tenker på det! :) Nå står flytting og litt maling av møbler på timeplanen. Det er nemlig mye som skal på plass før det er helt klart. Bilder kommer selvfølgelig! ;)

Ha en fin fredag - og husk å smile du også!

4 kommentarer:

  1. ÅH!! Herrlig med denim!! Kommer nok innom på ettermiddagen;)
    Blir spennende å se hvordan gjestehuset har blitt...kanskje det blir en visning & en kaffekopp å få i "nystova" å? ;)

    SvarSlett
  2. Så fint med denim:-)Jeg kommer innom så snart jeg ikke har halen min på slep:-)Dritspent på gjestehuset ditt:-)

    SvarSlett
  3. Lekkert skjørt ja:)) Hadde jeg vært ansatt hos deg, hadde jeg blitt skyldig ved lønnsutbetaling, hehe:)
    Gleder meg til å se gjestehuset:)))
    Riktig god helg, kos dåkker:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Helt enig! Å smile er bare så viktig!! For andre og for seg selv!

    Du , jeg så deg "overalt" i byen i dag , sånn er det å være modell sikkert ? hehe. Har med en flyer til deg så får du se.

    Goooood fredag , kaffe til uka ja!!!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)