INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

En blå benk

Når man har et spisebord, må man kanskje ha noe å sette rumpa ned på også. Har sett etter den perfekte slagbenk, men når den lar vente på seg, må man finne på noe annet...
Heldigvis bor jeg jo sammen med en handyman! :D
Benken er laget av restematerialer, og setet av taktro.
Litt samme patent som spisebordet. Da jeg er særlig svak for lyseblått, var fargevalget enkelt. Sommerlig og sånn passe nostalgisk.
Fine fruer liker ikke trespak i baken, dermed trenger man også puter. Bolsterstripene er med på å understreke stilen....
Stadig mer finner plassen sin der ute, litt for hver dag som går faktisk! Som de fleste kanskje vet, tar det tid å bo seg til i nye rom og hus. Derfor røper jeg ikke alt på en gang. Må bli helt fornøyd før jeg viser frem noe her på bloggen. Liker ikke å stresse heller, for da blir resultatet gjerne litt halvveis....

Håper alle har hatt en fin onsdag så langt!

3 kommentarer:

  1. Å, jeg gleder meg til å se mer, det virker som det blir knallfint!!
    Klemzz :)

    SvarSlett
  2. Ser ut som det begynner å ta form her ja....
    Tenker du koser deg;)
    Lykke til videre med innredning...
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)