INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

tirsdag

SOMMERSALG!

Da har jeg endelig fått ryddet litt i butikken,
og årets sommersalg er i gang!
En mengde varer er priset ned, og på stativene ute på gangen kan du nå finne masse godbiter til reduserte priser. Fra 20 til 70%!!

Jeg kommer etterhvert til å prise ned endel interiørartikler også.
Først ut er denne picnickurven fra Housedoctor.
Rommer masse godsaker til turen, kanskje kan den brukes som syskrin også?
Kurven kostet tidligere kr 300,- og selges nå til kr 150,-
Det kan lønne seg å ta turen innom butikken nå!
Og husk vi har få av hvert plagg, så nøl ikke om du finner din favoritt! :)
Jeg skal prøve å få oppdatert bloggen etterhvert som jeg "rydder", men følg oss også på facebook, hvor det er mye enklere for meg å holde dere oppdatert! :)

Forhåpentligvis ramler det inn litt nyheter også innimellom! :)
Ønsker alle en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)