INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

søndag

Søndag

For en deilig sommerhelg vi har hatt her i Trøndelag!!!
Endelig litt sol og varme! :)

I morgen starter hverdagen igjen, for min del!
Nakken er snart som ny igjen (bank i bordet) og jeg gleder meg til å komme meg på jobb igjen, og til å ta tak i ting jeg har sittet å sett på de siste dagene. Nå klør det skikkelig i fingrene etter å få malt litt utemøbler - de ser ikke ut! Har irritert meg hele uka, men jeg har jo ikke kunnet gjøre noe med det. Typisk at kroppen streiker når det endelig blir litt sommer og malevær! :)
En annen ting jeg må gjøre i morgen er husvasken. Det vasker seg desverre ikke selv, og med en liten hund som løper inn og ut dørene her, må det støvsuges nesten hver dag. Med andre ord så ser det ikke ut for øyeblikket! :)
Kanskje på tide å plukke ned midsommerkransene ved ytterdøra også?
Har ikke orket tanken på å rydde den siste uka, så blir det en liten razzia i morgenkveld.

Ellers så er det garantert litt å ta tak i på Himlingen også!
Jeg har jo tross alt vært borte i hele 2 uker nå.
Tenker forresten å rydde litt i butikken for så å komme i gang med årets sommersalg denne uka!!!
Så her er det bare å følge med!!!

Følg også med på vår Facebookprofil som oppdateres oftere.....

Ha en fin søndagskveld, og nyt sommeren!

2 kommentarer:

  1. Å se på ting som skal gjøres og ikke klare det er verdens verste!!! Håper det går din vei, du har mye å gripe fatt i. Jeg mopper gulvene hver dag...utrolig mye dritt disse 4-bente tar med seg...
    Herlige dager har vært ja, jeg har malt og malt og er overlykkelig over at vi er ferdige. Det har vært en megajobb!!!
    imorgen blir det en bytur:) Skal besøke familie..og jeg gleder meg:)
    Lykke til i jobbstart og prosjekter:)
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlett
  2. Huff da...ikke godt det nei!
    Å bli sittende å se på alt man har planer om er ikke en god følelse, men du får snu det til det positive..det er noe som går over å du kommer sterker tilbake:)

    Kos deg! Klem fra meg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)