INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

torsdag

Kafemøbler

Holder fortsatt på med varebestilling til ''nybutikken'' og i går klarte jeg endelig å bestemme meg for kafemøbler. Stoler og bord er allerede shippet fra Danmark, og valget falt på disse herlige fargeklattene fra Nordal!
Det blir kaffekroken sin det!


I dag har vi kalt inn storebror og svigerinner til dugnad i det nye lokalet, så nå skal det bli fart i malesakene.
Merk! Min storebror driver ikke med flerkoneri, men lillebror kunne ikke bli med, så da kommer frua i stedet... ;)

Ellers vil jeg minne om at Himlingen stenger dørene her i sentrum på Lørdag kl. 15.00, og frem til da har vi flyttesalg: -20% på alt i butikken!

Minner også om Giveaway lenger ned på siden her! Vinneren trekkes allerede på tirsdag, så meld deg på!!

Ha en fin torsdag!

2 kommentarer:

  1. puh det var jammen godt han ikke driver med flerkoneri!!! Sååå lekkert:) Gleder meg så veldig til å se! Fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  2. Åååå Linda..det kommer til å bli bra:) Gleder meg til du åpner....ser det er litt liv og røre utenfor butikken på Leira om dagen ja:)

    Kommer helt sikkert innom ja:)
    Klemmer til deg:)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)