INTERIØR - KLÆR - LIVSSTIL

fredag

Ny stue til helgen!

Litt stue-inspirasjon fra meg denne fredagen.
Både jeg og min kjære har fri denne helga, så da har jeg planer om litt prosjekter på hjemmebane! Mannen i huset skal nemlig få fikse det siste listverket på soverommet, mens undertegnede har planer om lage ''ny'' stue i løpet av helga!
Har ikke skjedd så mye i Klakkenbakken den første delen av 2012, men nå er det på tide å komme i gang igjen. Butikkene og våre små, firbente tar mye av tiden på kveldene, og da må man prioritere! :)
Herlig stue, med tapet fra Borås.
Klassisk fra Slettvoll.
Har alltid likt klassisk interiør, og synes kurvstolene i denne stua er prikken over ien! Hva synes du?
Selv har jeg drømt om en kurvstol fra Sika, i en liten enighet nå, så det spørs om jeg ikke blir nødt til å investere i en snart! ;)

Starter helga med litt rødt til kvelds, og en kjapp bytur i morgen formiddag, og så skal vi brette opp ermene igjen! Endelig! :)

Kanskje sees vi igjen i morgen?

PS: Fortsatt mulighet for å bli med på giveaway.
Vinneren trekkes på søndag!
Lykke til!! ;D

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder! Elsker bildene fra slettvoll!! Fin helg til deg- husk å slappe av litt også!

    SvarSlett
  2. SKulle gjerne hatt en vegg i stua med tapet...så lekkert:))
    Nydelig stol!!
    Ha ei riktig god helg....klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Stolene var kjempefine, de letter litt på inntrykket..og ikke minst, de er lette å flytte på også;)
    Ha en fin søndag videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen et lite spor etter deg, så vet jeg at du har vært her! :)